Bestellen

Bestellen op onze website gaat eenvoudig, zowel met als zonder account. Hieronder staan de stappen van het bestelproces beschreven.

In onze webwinkel betaal je veilig. De betaling verloopt via het betaalsysteem van 'Mollie'. Hiermee is elke betaling gegarandeerd beveiligd volgens de hoogste standaarden voor betaalverkeer. Meer informatie over onze internetkassa vind je op de pagina Betaalmethoden.

Winkelwagen:

Artikelen worden tijdens het winkelen in je winkelwagen bewaard, maar niet gereserveerd. Het aanbod geldt zolang de vooraad strekt en vervalt indien het betreffende artikel in de tussentijd niet meer beschikbaar is.

Als je klaar bent met winkelen klik je op 'winkelwagen' om naar de betaalstappen te gaan:

Stap 1 toont de beschikbaarheid en prijs van je artikelen. Je kunt hier je bestelling eventueel aanpassen. Kies vervolgens een betaalmethode en verzendoptie, en klik op 'bestelling afronden'.

Bij stap 2 vul je je contactgegevens in. Je kunt daarbij kiezen of je wel/geen account aanmaakt. Een account geeft je de mogelijkheid om na het afrekenen de status van je bestelling te volgen. Na het invullen klik je op 'bestelling afronden'.

Stap 3 geeft het overzicht van je bestelling. Indien er iets niet klopt, kun je dit nog wijzigen via de link 'terug naar uw gegevens'. Als alles klopt en je bent akkoord met de algemene voorwaarden, klik dan op 'bestelling bevestigen'. Je bestelling wordt dan geplaatst.

Bij stap 4 reken je af. Dit gebeurt met een veilige internetkassa: Mollie. Mollie biedt naast veiligheid ook keuzevrijheid van verschillende betaalopties: iDEAL, creditcard, Bancontact, Sofort, PayPal en overboeking. Betaling achteraf is mogelijk met AfterPay. Meer informatie over betalen vind je op de pagina Betaalmethoden.

Status van verzending:

Zodra je je bestelling hebt afgerekend, ontvang je ter bevestiging een e-mail. Je krijgt opnieuw een e-mail wanneer je bestelling aankomt bij PostNL. Het wordt dan binnen 1-2 dagen bezorgd.

Indien je een account hebt aangemaakt, kan je de status van je bestelling volgen door in te loggen op 'Mijn Account'. Je kan de status ook volgen op www.postnl.nl met het Track & Trace nummer dat in de bevestigingsmail staat.

Heb je vragen over je bestelling? Neem contact met ons op, we helpen je graag!

Zakelijk

Wil je de doosjes van Hiep & Piep in jouw winkel verkopen?  
Vraag een reseller-account aan. Telefonisch +31 (0)6 - 489 20 250 of via info@hiepenpiep.nl  
Je ontvangt dan vrijblijvend alle informatie en inkoopprijzen per e-mail. 

Met de speciale reseller inlogcode kun je de doosjes bestellen naar wens:
- los (per stuk) of als set (6 stuks met retailverpakking)
- in één of meer thema's
- in 3 uitvoeringen: plat/gevouwen/gevuld

Het reseller-account is geheel vrijblijvend. Bestellen kan telefonisch, per e-mail, of via de website.

 

 

© 2016 - 2020 Hiep en Piep | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel