Retourneren
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het wijzigen of annuleren van een bestelling is mogelijk zolang wij deze nog niet verzonden hebben. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op +31 (6) 489 202 50.
Na verzending is herroeping mogelijk via retourneren.
Retourneren
De verzendkosten van het retourpakket zijn voor eigen rekening.
Je ontvangt het volledige aankoopbedrag terug. In geval je de hele bestelling retour stuurt, dan vergoeden wij ook de standaard verzendkosten van de heenzending.
Wanneer wij per ongeluk de verkeerde of defecte artikelen hebben toegestuurd, dan kun je deze kosteloos omruilen. Neem hiervoor direct contact met ons op via e-mail info@hiepenpiep.nl of telefonisch +31 (0)6 489 202 50.
Hoe kan ik iets retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een retour bij ons aanmelden. Dit doe je door een e-mail te sturen naar info@hiepenpiep.nl met daarin vermeld:
- je naam
- ordernummer (is zelfde als factuurnummer)
- welke artikelen je terugstuurt
Je kunt de artikelen zonder opgaaf van reden aan ons terugzenden, al horen we graag waarom je ze terugstuurt. Want wij zijn pas tevreden over onze producten en service als jij dat bent.
Voeg in het retourpakket altijd een briefje bij met je naam en ordernummer. Je kunt hiervoor ook ons herroepingsformulier gebruiken, of een kopie van de pakbon.
(Download het herroepingsformulier als PDF-bestand)
Retouradres:
Hiep & Piep retouren
MyParcel.nl, Postbus 442, 2130AK Hoofddorp
We ontvangen de artikelen graag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding retour.
Hoe ontvang ik het aankoopbedrag terug?
Het bedrag wordt teruggestort op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald, binnen 14 dagen na aanmelding van de retour, mits wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen.
Je ontvangt het volledige aankoopbedrag terug. Mocht je de hele bestelling retour sturen, dan vergoeden wij ook de standaard verzendkosten van de heenzending.
Wat zijn de kosten van de retourzending?
Je kunt de retourzending op 3 manieren versturen:
- Een beschadigd product kan je gratis retourneren met een retourlabel. Het retourlabel kan je per e-mail aanvragen. Je kan het pakje daarna afgeven op een PostNL locatie naar wens.
- Overige retourzendingen kun je retour sturen als brievenbuspakje via PostNL. De verzendkosten (vanaf €4,10*) zijn voor eigen rekening en reken je af op de PostNL locatie. Brievenbuspakjes hebben een track&trace code.
- Je kan de retour ook als pakket versturen via een vervoerder naar keuze. Dit reken je af op de verzendlocatie. Raadpleeg de informatie van de betreffende aanbieder voor exacte prijzen en voorwaarden.
Wij adviseren de retourzending met track&trace te verzenden, als brievenbuspakje of pakket. Bewaar altijd het verzendbewijs, totdat wij de ontvangst van de retour bevestigd hebben.
*) Tarief per jan 2022 voor verzendingen binnen NL, prijswijzigingen voorbehouden.
Welke artikelen kunnen worden geretourneerd?
Alle artikelen in onze webshop kunnen worden geretourneerd, mits deze in ongebruikte staat zijn.
Uit hygiënisch oogpunt zullen deze niet opnieuw worden verkocht, maar gebruikt als display materiaal.
Retouren die niet zijn aangemeld, kunnen wij niet in behandeling nemen.
Producten en/of diensten die 'op maat' zijn ontworpen, zijn uitgesloten van de standaard retourvoorwaarden. Hieronder vallen bijvoorbeeld producten die naar eigen wens zijn ontworpen, onze vouwservice, of (vers)producten die wij speciaal hebben ingekocht. Voor deze producten en diensten gelden de bij offerte afgesproken retourvoorwaarden.